Опис: Відображення втрати НР біля прицілу.
Особливу відміну плагіна, від інших подібних - це кольори, що відображаються біля прицілу!
Опис кольорів втрати НР: - Жовтий - дружній вогонь - Червоний - отримали шкоди - Синій - завдали шкоди - Зелений - самоушкодження - Білий - об'єкти, які заподіяли шкоду (наприклад, вибух бомби) - фіолетовий - невідомий джерело шкоди - блакитний - тендітні предмети (при нападі) - рожевий - заручники (при нападі)
Необхідні модулі: - AMXMODX - Fakemeta - HamSandwich
Історія версій: 2.0 - added display of dealt damage - damage is displayed to breakable objects, hostages etc. 2.0b - combined the damage event with player prethink event, so damage is displayed, even when not inflicted by damage event( eg. monstermod ), removed need of cstrike module, and added a cvar "dd_teamdisplay" to toggle team checking 2.0a - restarted project with a new approach hooked player prethink to check hp in every frame 1.4 - fixed team indication in cstrike 1.3 - removed team coloring to make plugin applyable to mods other then cs turned back to switches to increase sourcecode's readability 1.22 - removed some variables to reduce resource usage 1.21 - added team specific colors( T = red, CT = blue, OTHER = magenta ) in both harm and damage 1.2 - turned switches into ?: statements and clearing out a few variables this way 1.11 - more optimalization and extracting datas, restructuring if cases, turning them to switches 1.1 - optimazed code, added friendly fire coloring in damage, plus damage HARM non players 1.0 - started project: indicating friendly fire(yellow), normal fire(blue) and damage(red)
|